נווטו אלינו מידע בחירום
מידע בחירום

מכרז פומבי מס' 16.2024 לאספקה, התקנה ותחזוקה של מערכות מידע לניהול המועצה


תאריך פרסום : 27.11.2024
תאריך אחרון להגשה : 10.12.2024 בשעה 14:00
תאריך אחרון לשאלות הבהרה : 03.12.2024 בשעה 12:00

הזמנה להציע הצעות לאספקה, התקנה ותחזוקה

של מערכות מידע לניהול המועצה  

 

  1. כללי:

 

  1. הפרטים המובאים בסעיף זה להלן הינם כלליים בלבד והוראות הסעיף תחייבנה את הצדדים רק במקרים אשר בהם אין התייחסות אחרת מפורטת ומפורשת באיזה ממסמכי המכרז ואו ההסכם שייחתם עם הזוכה. הייתה התייחסות אחרת כאמור באיזה ממסמכי המכרז, תחייב ההוראה האחרת והמפורטת:
  2. מועצה מקומית  תעשייתית  מגדל תפן  (להלן: "המועצה ") מזמינה בזאת גופים העומדים בתנאי הסף המפורטים להלן, להציע הצעות לאספקה, התקנה ותחזוקה של מערכת מידע ארגונית ותפעולית לניהול המועצה , כולל: רישיונות שימוש, שירות, תחזוקה ותמיכת משתמשים (להלן – "המערכת" ו/או "השירותים", בהתאמה), וזאת בהתאם לתנאים המפורטים במכרז זה על כלל מסמכיו, הוראות נציגי המועצה , דרישות והוראות כל דין, הכל כפי שיפורטו להלן.
  3.             את מסמכי המכרז ניתן לרכוש בקופת המועצה המקומית שבמשרדי המועצה בגן התעשייה תפן

או דרך העברה בנקאית בנק הבינלאומי, סניף מעלות 091 , מס' חשבון 409500828, החל מתאריך

                28/11/2024 בימים א'-ה' (מלבד חגים) בין השעות 08:00-15:30 תמורת תשלום של 2,500            ₪, אשר לא יוחזרו בכל מקרה. (טל' לברורים ותאום:04-9079002,לגב' מיטל שמחון). יש לצרף

            קבלה בגין רכישת מסמכי המכרז להצעה.

  1. ניתן לעיין במסמכי המכרז קודם לרכישתם באתר האינטרנט של המועצה שכתובתו https://www.tefen.muni.il/, ללא תשלום,  רכישת המכרז במשרדי מחלקת גבייה  במועצה  אצל גב מיטל שמחון  טלפון 04-9079002 .

 

  1. מיום חתימת ההסכם יחל הספק הזוכה להעניק את השירותים הנדרשים לצורך אספקה התקנה התאמת והטמעה של המערכת.

מובהר כי תנאי בסיסי במכרז זה יהיה כי  תקופת ביצוע ההתאמות וההתקנות במערכת הקיימת והתאמתה לצרכי ייעול הניהול והתחזוקה הנדרשים, אשר לא יעלו על 60 יום מיום חתימת ההסכם.

בתום 60 הימים  על הספק לדווח לגזבר המועצה  כי ההתקנה והתאמתה למערכות הקיימות הושלמה ונעשתה בהתאם לדרישות המכרז. ורק אישור  מטעם היועץ המקצועי, מנמ"ר המועצה וגזבר המועצה  כי ההתקנה וההתאמה בוצעו בהתאם לדרישות המכרז יחייבו את המועצה .

 

  1. התמורה בגין אספקת השירותים נשוא מכרז זה תשולם בהתאם להצעת המחיר של הזוכה ועל פי ביצוע בפועל, כמפורט במסמכי המכרז וההסכם המצורף כמסמך ג' למסמכי המכרז.
  2. מובהר כי המועצה  אינה מעניקה לזוכה הרשאה בלעדית לאספקת השירותים, כולם או חלק מהן, ו/או של שירותים אחרים, והיא תהיה רשאית בכל עת להתיר גם לנותני שירותים ו/או עבודות אחרים להפעיל ולבצע שרות/ים ו/או עבודות דומות ו/או מקבילות, הכל לפי שיקול דעתה הבלעדי.
  3. יתר תנאי ההתקשרות עם הזוכה במכרז, לרבות תנאי התשלום, התמורה, ביטוחים, אחריות, לוח זמנים, וכיו' יהיו על פי תנאי המכרז וחוזה ההתקשרות המצ"ב על נספחיו.

קבצים להורדה